Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


 A 115LE-s Calibrának ~45mm átmérőjű rendszere van, a Turbo-nak 60-as. Egyedül a C20XE motor volt szerelve hengerenkénti - "sport" - leömlőkkel, így az már gyárilag is alkalmas tuning célokra is. A rendszer alapvetően hasonló az összes típuson: - leömlő - katalizátor - középdob - hátsódob. A Calibrán a következő alakú gyári kipufogó-végek vannak:
 

2.0i  8V - C20NE

2.0i  16V - C20XE 2.0i  16V - X20XEV 2.5i V6 24V - C25XE 2.0i Turbo 16V
Egy ovális, króm vég Két "négyzet" alakú vég, benne cső Egy "nagyobb" szögletes Két, krómozott négyzet, benne cső

 Mára már viszonylag kevés Calibra fut a teljes gyári rendszerrel. Tuning beavatkozásoknak is általában a hátsódob esik először áldozatul. A 115LE-s 8 szelepes változat rendszere erősen fojtott, viszont a rövid leömlőknek hála, alacsony fordulatszámon is nyomatékos a motor. A C20XE (150LE -16V) gyári rendszere szépen, de nem halkan muzsikál. A 136LE-s 16 szelepes és a V6-os motor rendszere átlagosnak mondható. A Turbo-n "teljesen" nyitott a rendszer, egyedül a katalizátor és a hátsó dobba helyezett kanyar tompít a motor pontosabban a turbó hangján.